17 mars 2009

Jag är ju så himla övedrivet bra på att fortsätta med något jag börjat på känner jag
Men ska försöka ta tag i det här nu.

Händelser sen sist jag skrev:

- Avlivat min kisse (som jag haft så länge jag kan minnas)
- Börjat på musikalen med klassen (premiär 31 mars, PANIK)
- Börjat på innebandy igen (får se hur länge jag fortsätter denna gång då)
- Kidnappat linda & Ida (tomtar på stan får man ju inte se varje dag.. haha). <3
- Mami & Papi var i Indien i två veckor utan mig och syster.
- Haft sönder min externa hårdisk så allt är gone. Musik, filmer,
sådär en 6 år av mitt liv i bilder.
- Piercat naveln (smärta säger jag bara!)
- Innebandy dm med skolan
- Stukade foten
(och har fortfarande ont nu sådär några månader senare)
- Thilda var världens finaste lucia
- Jag var jultomte
- Festat helt galet mycket (kankse till och med lite för mycket, men äsch. Man lever ju bara en gång)

Innebandy (skol) dm i Gnesta





Pappa steker i indien, utan mig....





Jag var världens sämsta tomte må jag säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0